Poradňa Nokia 5800 XpressMusic

Autor: | Vložené: 23.06.2010 000 14:54 | Témy: Poradňa Nokia 5800 XpressMusic

Co mam s mobilom znacky nokia 5800 ked sa mi bezdôvodne vypne ?software som menit skusal no blbne nadalej

poradte mi co s tym

  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    23. júna 2010

    Nemali ste sám meniť sw, na to je servis, pri inštalácii vznikla asi nejaká komplikácia. Doporučujem aktualizovať sw, a ak aj je a stále to blbne tak len reklamovať, avšak počítajte s tým, že Vám ho do kopy dajú, ale reklamáciu neuznajú - zásah do sw zo strany zákazníka.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie (9)
  • gsm-shop

    gsm-shop

    23. júna 2010

    Pokojne si mozete menit softver aj dalej, Liquido pise nezmysly. Nokia umoznuje na svojej stranke oficialne si menit softver. Ak by vznikla komplikacia pri nahravani softveru, tak telefon zostane mrtvy a uz ho nezapnete.
    Teraz k veci: Vypinanie moze byt sposobene aj bateriou, ktora uz telefon neutiahne. Dalej hardverom (studeny spoj na doske telefony, procesor, bateriove kontakty, .... atd. milion veci) Je potrebne, aby ste telefon reklamovali u predajcu. Dalsi nezmysel - neuznanie reklamacie - nie je to pravda, kedze Nokia sama umoznuje nahravat softver. Ak ste si to takymto sposobom nahravali, tak vam zaruka normalne plati dalej.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (2)
    • Nie (6)
    • Anonymný používateľ

      23. júna 2010 - Anonymný používateľ

      áno, tak to som nevedel, pretože mne v 02 povedali, že som si to zavinil sám presne tak ako píšem a navyše aj s takým komentárom. (telefón mi zostal mŕtvy, nereagoval mi na žiadne podnety a reklamáciu mi odbavili z popisom, aký som písal. Mám to teraz brať tak, že ma oklamali?


  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    1. júla 2010

    zajdi do servisu alebo k predajcovi

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie (1)
  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    3. júla 2010

    zašla by som k predajcovi podať sa

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (1)
    • Nie (4)
  • Anonymný používateľ

    Anonymný používateľ

    31. júla 2010

    Zrejme si dostal chybny kus ako sa to stalo aj mne.Bezdôvodne sa mi zasekával a vypínal.Ja som zašiel k predajcovi a ten mi ho vymenil.Ak ti nepomôžu v servise zájdi ho reklamovať.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (2)
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.