Poradňa Prestigio Multiphone 5044 DUO
Nekvalitný odchádzajúci zvuk
ahojte. Mám 5044 len päť dní a za ten čas mi veľa ľudí, s ktorými som volal tvrdilo, že ma počujú veľmi nekvalitne (ako keby som volal v silnom vetre a k tomu echo) i napriek tomu, že mám vynikajúce pokrytie 3G. Volal som na Prestigio customers support a dočkal som sa neskutočnej odpovede, že je to možné, ale že onedlho (do konca roka!!!) bude nový software a potom BY MALO BYŤ všetko o.k. Toto ma úplne odrovnalo!! Telefón som si obľúbil, je ozaj dobrý, nerád by som ho vracal späť do obchodu, ale možnosť ako tak telefonovať by mala byť jednou z najdôležitejších funkcií na telefóne. Má (mal) niekto podobný problém? Pozná niekto riešenie? Vďaka za odpoveď.
Táto otázka už bola uzavretá.
Autor otázky bol spokojný s odpoveďou, preto je otázka uzavretá a nie je možné na ňu reagovať. Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.