Poradňa Samsung Galaxy S Duos S7562

Autor: | Vložené: 10.02.2013 000 22:22 | Témy: Poradňa Samsung Galaxy S Duos S7562

Hovor a jeho cena

Obe používané SIM karty mám na dobíjanie kreditu. Mám nastavenú SIM kartu č.1 Telekom. Niekto mi niekto zavolá na SIM č.2 tj.O2 po hovore mi je stiahnuté z kreditu karty Telekom, ktorá bola nastavená, hoci mi bolo volané na O2. Kde je chyba? Niečo treba prednastaviť. Doteraz mi to nerobilo, len nejaké posledné 2 týždne. Pri hovoroch nie som na nete. Už som to reklamovala u operátora. Niekomu z vás sa to tiež stalo?

  • meno

    meno

    11. februára 2013

    to ti akoze stahuju kredit zato, ze ti niekto zavola ? ....

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie
    • žabka

      13. februára 2013 - žabka

      Presne tak ako som rozpísala v otázke...


  • meno

    meno

    11. februára 2013

    ked som sa nad tym zamyslel, tak vlastne ano ...Telekom moze stahovat poplatok, lebo asi v kreditnych pausaloch maju v cennikoch sluzbu presmerovanie hovoru...a vlastne ked ti niekto vola na o2 a ty si telekom online...oni ti presmeruju hovor...kukni ci telekom nezaviedol poplatok za presmerovanie hovoru na kreditnych kartach...takze kukni nove cenniky ci to tam nenajdes.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno (2)
    • Nie
    • meno

      11. februára 2013 - meno

      ak zaviedol telekom poplatok za presmerovanie hovoru, menil cenniky od 1.2.2013, tak pre teba bude asi riesenie byt vzdy O2 primarne online...vyskusaj to, lebo o2 zatial asi nezaviedol poplatok na kreditnych platbach za presmerovanie hovoru.


  • Ondrej

    Ondrej

    13. marca 2013

    v nastaveniach > správa SIM > si vypni "Dve simkarty vždy zapnuté"
    (keď je to označené, znamená to že keď máš 1. SIM vypnutú, a niekto ti na ňu volá - presmeruje to ten hovor na 2. SIM)

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie
    • žaba

      13. marca 2013 - žaba

      Myslím si, že to s tým nemá nič spoločné, lebo to mám tak zapnuté od začiatku používania mobilu. Nikdy som s tým nemala problém len tú jednu krátku dobu. Stále to mám tak nastavené aj teraz a už mi kredit neklesá. Už mi odpovedal aj operátor, neuznali chybu, lebo že vraj som mala zapnuté presmerovanie hovorov na druhú sim. Nie som si toho ale vedomá.


Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.