Poradňa Samsung Galaxy S Duos S7562

Autor: | Vložené: 10.04.2013 000 17:59 | Témy: Poradňa Samsung Galaxy S Duos S7562

Niektoré prijaté hovory mi zarátalo do ceny volaných.

Niektoré hovory, keď mi niekto volal, mi prišli na faktúre zaplatiť a výpis hovorov svedčil o tom, akoby som si ja volala na tú druhú kartu, ktorú mám v tom istom mobile. Kontrolovala som si to aj v mobile a sú to tie hovory, ktoré som ja prijala. Spomínam si, že som na tie čísla prezvonila z jednej karty (orange), ale dotyčnej osobe sa ukázalo, že volám z druhej karty (O2), tak volala na túto. Ale aj keď som znova prezvonila z Orange, aj sa jej ukázalo číslo Orange a prezvonila na toto číslo, tak mne zvonil mobil na O2. Nestáva sa to stále, ale štrajkuje to. Dúfam, že som dostatočne opísala problém. Čo s tým?

  • Majo

    Majo

    24. apríla 2013 - Najlepšia odpoveď Autor otázky označil túto odpoveď ako najlepšiu.

    V mobile máš zapnutú funkciu presmerovania hovorov v čase nedostupnosti zo SIM1 na SIM2 a opačne. Problém je v tom, že na tomto fone často vypadáva signál na jednej zo SIMiek. Preto keď nie si aj na malý čas dostupná, zapne sa presmerovanie, či už pri odchádzajúcich alebo prichádzajúcich hovoroch. Preto platíš za presmerované hovory.
    Čo sa s tým dá robiť...????
    ťažko povedať, lebo keď som reklamoval ja, že často vypadáva signál, aj keď telefón vykazuje normálny signál (a to sa mi už napríklad niekedy ani nedalo dovolať) fundovaný reklamačný technik pre Samsung z firmy PPI-ETC Slovakia mi odpísal trochu slušnejšie, ale o to dlhšie: páľ do p..e, veď to je vlastnosť telefónu, za ktorý si si zaplatil. A ťahanice nepomohli, sú to proste kurvy.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá.

Autor otázky bol spokojný s odpoveďou, preto je otázka uzavretá a nie je možné na ňu reagovať. Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.