Poradňa Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3GB/32GB
-
28. februára 2017
Skuste telefon aktualizovat a previest reset do tovarenskych nastaveni… Pokial to nepomoze, skuste pouzit inu aplikaciu na natacanie videa a ak nepomoze ani to, tak reklamujte.
Robil to uz aj predtym?
- Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
- Áno (1)
- Nie
-
28. februára 2017 -
Martin
Telefón mám 3 dní a skúšal som aj inú aplikáciu a stále to piska.
-
28. februára 2017 -
Anonymný používateľ
Aktualizovali ste?
-
1. marca 2017 -
Martin
Áno
-
1. marca 2017 -
Anonymný používateľ
Nuz, tak vam uz asi nic ine ako reklamacia nezostava...
Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.
Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.