Tu sa nachádzate:Heureka.sk » Elektronika » Mobily, tablety, nositeľná elektronika » Mobilné telefóny » Apple iPhone 8 64GB » Poradňa » Otázka
Poradňa Apple iPhone 8 64GB
-
22. februára 2018
Ano taky mám ten problém. Zatím ho řeším
- Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
- Áno (5)
- Nie
-
22. februára 2018 -
Anonymný používateľ
Mobil som poslal na reklamáciu ,kde bol vymenený za nový kus, z tou istou závadou.Takže čakám na druhú reklamáciu.Pri 3.reklamácii budem požadovať vratenie peňazí.Mobil za 800 eur a nie je možne s ním telefonovať.
Druhá stranka,kde sa to rieši:
https://discussions.apple.com...
-
-
7. marca 2018 -
Hauznerová
Mám taký istý problém.Už mi aj vymenili za nový,len závada ostala tá istá. Teraz idem druhý krát na reklamáciu. Telefon za 800€.
-
12. apríla 2018 -
Jan Rusnak
My mame rovnaky problem pri oboch iPhone 8.
-
12. apríla 2018 -
Peter Horvath
Môj Iphone 8 budem posielať už na 4.reklamáciu(2 krát výmena za nový,raz neuznaná reklamácia).Keby som vedel o tomto probléme skôr v živote iphone nekúpim.Takže po 3.uznanej reklamácii jedine riešenie prechod na samsung S9.
Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.
Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.